• OMX Baltic−0,46%269,56
  • OMX Riga0,18%875,39
  • OMX Tallinn−0,57%1 722,97
  • OMX Vilnius−0,24%1 042,44
  • S&P 5000,61%5 953,03
  • DOW 301,15%43 905,64
  • Nasdaq 0,09%18 984,06
  • FTSE 1000,79%8 149,27
  • Nikkei 225−0,85%38 026,17
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,19
  • OMX Baltic−0,46%269,56
  • OMX Riga0,18%875,39
  • OMX Tallinn−0,57%1 722,97
  • OMX Vilnius−0,24%1 042,44
  • S&P 5000,61%5 953,03
  • DOW 301,15%43 905,64
  • Nasdaq 0,09%18 984,06
  • FTSE 1000,79%8 149,27
  • Nikkei 225−0,85%38 026,17
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,19
  • 11.06.16, 13:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ameeriklased hoiavad raha panga asemel Starbucksi kontol

Ameeriklaste seas muutub üha populaarsemaks raha hoiustamine mujal kui traditsioonilisel pangakontol, vahendab MarketWatch.
Starbucks
  • Starbucks Foto: EPA
Wall Street Journal uuris hiljuti S&P Global Market Intelligence’i kaudu, kus inimesed tänapäeval oma raha hoiavad. Kui paljud meist eelistavad raha paigutada hoiusesse või pangavälistesse teenusepakkujatesse nagu PayPal, siis selgus, et ameeriklased hoiavad kokku rohkem kui 1,2 miljardi dollarit oma Starbucksi kontol. Selle raha eest võivad inimesed soetada endale nii juua, süüa kui ka igasugu vidinaid nagu termoseid või tasse.
Starbucksi kontole kantud kogusumma on nii mitmelgi puhul suurem kui mõne väiksema panga hoiuste maht. Viimase näiteks võib tuua USAs tuntud California Republic Bankcorpi ja Mercantile Banki.
Suurim mitte-pank, kuhu inimesed oma raha kannavad, on arvatult PayPal, kuhu kliendid üle maailma on kokku kandnud 13,02 miljardi dollari eest raha.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele